måndag 4 juli 2016

Mallorca...tårna i sanden...Es Reco...fredagar är grillkväll...och deras pescado del Dia!!!





nä jag är inte i mitt hem på Mallorcca...jag sitter i en soffa på Österlen...men förra veckan fick jag synpunkter från någon som trodde att jag alltid la ut bilder i realtid...bilder kan schemaläggas fram och bak och om en stund lägger jag in en bild till från Mallorca som jag schemalägger till i går kväll...och sen lägger jag in en till bild som jag schemalägger till ikväll 23.57

detta är inte en dagbok eller verklighetsbeskrivning, detta är en fotoblogg om framförallt utemiljö och natur

min son kontrakterades av Disney när han var 13 år för han hade gjort ett onlinespel som dom ville ha på sin hemsida...Disney har en liten Mickey Mouse tryckt på sina lönespecifikationer...han kan datorer...to be deleted...kanske


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar